قلعه‌نویی از انتخاب‌هایش دفاع کرد؛ از حاج‌صفی تا ابراهیمی، همه بهترین بودند

قلعه‌نویی از انتخاب‌هایش دفاع کرد؛ از حاج‌صفی تا ابراهیمی، همه بهترین بودند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی به دفاع از برخی انتخاب‌هایش در جام ملت‌های آسیا پرداخت. 

 به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی که پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا به خاطر قرار دادن نام برخی نفرات در لیست نهایی مسافران قطر، سوژه برخی انتقادها شده بود، در نشست خبری قبل از بازی با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا این فرصت را پیدا کرد تا از این نفرات دفاع کند.

 کریم انصاری‌فرد، امید ابراهیمی و احسان حاج‌صفی سه بازیکنی بودند که دعوتشان به تیم ملی، با انتقادهای مختلفی روبرو شده بود و حتی محمد محبی و میلاد محمدی هم با برخی نقدها مواجه شده بودند اما نمایش این نفرات در جام ملتها طوری بوده که دیگر جای حرف و حدیثی باقی نمی‌ماند.

  از حاج‌صفی که بگذریم، برخی با حضور امید ابراهیمی 39 ساله در تیم ملی مخالف بودند به خصوص آنکه احمد نوراللهی هم به خاطر مورد انضباطی از تیم ملی کنار گذاشته شده بود اما ابراهیمی نشان داد که سن فقط برایش یک عدد است. بازی دراماتیک ایران و ژاپن نمونه بارز این مساله است که مرد شماره هشت ایران به خوبی خود را اثبات کرده است. 

 محمد محبی و میلاد محمدی دیگر نفراتی بودند که با توجه به گذراندن یک نیم‌فصل کم فروغ در لیگ‌های اروپایی سوژه برخی نقدها شده بودند که هر دو نفر و به خصوص محبی، با نمایشی که جلوی ژاپن داشتند، بهترین پاسخ ممکن را به انتقادها دادند.

 

9098