شوک به لیورپول؛ مصدومیت بازیکن کلیدی در یک ماه آینده

شوک به لیورپول؛ مصدومیت بازیکن کلیدی در یک ماه آینده

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول ممکن است که با یک شوک در مسیر خود به سوی قهرمانی لیگ انگلیس مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، تیم یورگن کلوپ عملکرد خوبی در این فصل داشته و در حال حاضر صدرنشین جدول لیگ انلگیس است  هر چند که آنها به خاطر شکست سه بر یک مقابل آرسنال با انتقادهایی مواجه شده اند. در حال حاضر اختلاف لیورپول با تیم دوم جدول فقط دو امتیاز است.

در حالی که کوین دی بروینه و ارلینگ هالند با اتمام مصدومیت هایشان به ترکیب منچسترسیتی برگشته اند و تیم گواردیولا دوباره مدعی قهرمانی شده، لیورپول با یک شوک مواجه شده است. در حقیقت تیم کلوپ در فاصله کمتر از یک ماه تا بازی حساس مقابل منچسترسیتی با خبری ناگوار مواجه شده است. 

دومینیک سوبوسلای هافبک مجارستانی لیورپول به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ ممکن است که چهار هفته از میادین دور باشد. این بازیکن اولین مصدومیتش را در مقابل نیوکاسل در ژانویه تجربه کرد و بعد از بازی با چلسی دوباره احساس مصدومیت داشت.  اگر سوبوسلای در چهار هفته آینده غایب باشد، بازی حساس مقابل چلسی در جام اتحادیه را هم از دست می دهد. 

لیورپول اکو از سویی گزارش داده که فعلا زمان مشخصی برای بازگشت سوبوسلای وجود ندارد . این بازیکن مجارستانی از نظر بدنی شرایط خوبی ندارد و غیبتش برای کلوپ اتفاقی ناگوار خواهد بود چرا که از آماده ترین بازیکنان تیم سرخپوش به شمار می رفت. 

4125