لیورپول مشتاق جذب هافبک ملی‌پوش انگلیسی کریستال پالاس

لیورپول مشتاق جذب هافبک ملی‌پوش انگلیسی کریستال پالاس

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول می‌خواهد هافبک ملی‌پوش ۲۶ ساله انگلیسی کریستال پالاس را به آنفیلد بیاورد.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider، لیورپول مشتاق است تا ابرچی ازه را به عنوان جانشین بالقوه دومینیک سوبوسلای به آنفیلد بیاورد. خبرنگار وب‌سایت انگلیسی فوتبال اینسایدر در آخرین نسخه پادکست Inside Track فاش کرد که قرمزهای مرسی‌ساید، ازه ۲۶ ساله را گزینه‌ای خلاق‌تر با تمام‌کنندگی بهتر از سوبوسلای ۲۳ ساله می‌دانند.

تنها ۲ گل از ۲۳ گل لیورپول در تمام رقابت‌ها در این فصل توسط بازیکنان خط میانی به ثمر رسیده که سوبوسلای و آلکسیس مک آلیستر هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

استیو پریش، مالک کریستال پالاس در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت اعتراف کرد که از عدم علاقه به این ملی‌پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تعجب کرده است.

با وجود شروع خوب پالاس در نیم‌فصل دوم فصل گذشته، سرمربی اولیور گلاسنر همچنان به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ برتر پس از ۶ دیدار در فصل جاری است.

با ۳ تساوی و ۳ شکست، آنها خود را در رده هجدهم می‌بینند و در صورت عدم بهبود سریع اوضاع، با خطر واقعی مبارزه برای بقا در لیگ برتر روبرو خواهند بود.

با این حال، ازه در فصل جاری تاثیرات خودش را در کریستال پالاس قعرنشین گذاشته است. او نه تنها یکی از ۳ بازیکن پالاس است که تا به اینجای فصل در لیگ برتر گلزنی کرده، بلکه تقریباً تمامی حملات پالاس از طریق او انجام می‌شوند.

این هافبک تهاجمی در فصل جاری، ۳۸۳ بار بیشتر از هر بازیکن تهاجمی دیگری توپ را لمس کرده، ۱۲ موقعیت ایجاد کرده و ۱۴ خطا گرفته است.

سوبوسلای با خلق ۱۱ موقعیت، چندان از ازه عقب نیست اما در مقایسه با سایر معیارهای هجومی، با وجود اینکه در تیم قدرتمند لیورپول بازی می‌کند، کم‌رنگ‌تر ظاهر شده است.

 

1033