آرزوی دوران نوجوانی آزمون چه بود؛ یک عکس یادگاری با انصاری‌فرد!

آرزوی دوران نوجوانی آزمون چه بود؛ یک عکس یادگاری با انصاری‌فرد!

پایگاه خبری فوتبالی – سردار آزمون مدعی است که در مقطعی که در تیم ملی نوجوانان بوده علاقه شدیدی به کریم انصاری‌فرد داشته است. 

 به گزارش فوتبالی، سردار آزمون که با 50 گل زده در کنار کریم باقری دومین گلزن برتر ملی فوتبال ایران به حساب می‌اید در مصاحبه جدید خود مدعی شد که در دورانی که در تیم ملی نوجوانان حضور داشته یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌هایش دیدن کریم انصاری‌فرد از نزدیک و گرفتن عکس یادگاری با بازیکن زهردار و تاثیرگذار آن مقطع تیم سایپا بوده است. 

انصاری‌فرد و آزمون که تقریبا هم‌پست هستند و کم پیش می‌آید که در یک مسابقه همزمان در زمین حضور داشته باشند علاوه بر زمین مسابقه، در دنیای بیرون از فوتبال هم رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند. بد نیست بدانیم که انصاری‌فرد که اتفاقا به تازگی به عضویت تیم آریس یونان درآمده با پیراهن سایپا جمعا در 124 مسابقه به میدان رفت که ماحصلش آمار رویایی 56 گل و 6 پاس گل بود. 

 مهاجم 33 ساله تیم ملی که بعد از احسان حاج‌صفی دومین کاپیتان ایران به حساب می‌آید و سابقه گلزنی به تیم‌های بزرگی از جمله منچستریونایتد را در کارنامه دارد جزو معدود بازیکنانی بوده که سابقه انجام بیش از 100 بازی ملی را داشته و البته موفق به زدن 30 گل با پیراهن تیم ملی هم شده است. 

 

9098