دومین گلسازی تاریخی کریم انصاری‌فرد (عکس)

دومین گلسازی تاریخی کریم انصاری‌فرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انصاری فرد که به عنوان بازیکن جانشین آخرین تعویضی کی روش برای گل زدن مقابل قطر بود لحظاتی پس از ورود نتوانست سانتر عالی رضا قوچان نژاد را در یک قدمی به گل تبدیل کند اما او که تازه نفس و پای کار بود به تلاشش ادامه داد و بعد از پرس روی دفاع قطر توپ ارسالی کلود امین دروازه بان فرانسوی قطر را تصاحب کرد تا گل رضا قوچان نژاد شکل بگیرد. البته روی این صحنه دخالت مدافع چپ قطر هم تاثیرگذار بود و شاید اگر او توپ را با نوک پا نمی زد داور گل گوچی را آفساید می گرفت . انصاری فرد البته در آخرین بازی ملی دو گل وارد دروازه قرقیزستان کرده بود اما هیچ کدام از آن گل ها ارزش حرکت وی در بازی روز گذشته را ندارند. او با آنچه که در مسابقه دیروز انجام داد خود را در ردیف علی دایی یا علی پروین قرار داد. بازیکنانی که سازنده گل های ایران در صعود به جام جهانی بوده اند.

البته این اولین مسابقه ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است اما حساسیت و شکل این مسابقه به کار کریم ارزشی دو چندان می بخشد. پیروزی ایران مقابل قطر یک برد کلیدی بود که می تواند گام بزرگی در راه صعود به جام جهانی باشد.

جالب اینکه در صعود قبلی ایران به جام جهانی هم کریم انصاری فرد در دیدار  مقابل ازبکستان با پاس تماشایی به محمدرضا خلعتبری زمینه ساز برد یک ـ صفر ایران مقابل ازبک ها در تاشکند شد. او با تکرار تاریخ امیدوار است در جمع نفرات ثابت تیم ملی جای محکم تری پیدا کند.