پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان؛ آوا بالاخره برد

پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان؛ آوا بالاخره برد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با سه مسابقه به پایان رسید تا پرونده این هفته از رقابت ها بسته شود.

به گزارش فوتبالی، هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران که از دیروز با دو دیدار آغاز شده بود امروز با سه مسابقه به پایان رسید.

فرا ایساتیس فارس- آوا تهران؛ بازگشت امیر شقاقی با برد

در شیراز، تیم های فرا ایساتیس و آوا به مصاف هم رفتند. تیم هایی که در نیم فصل اول وضعیت خوبی نداشتند و برای ماندن در لیگ به امتیازات این بازی احتیاج داشتند. آوا تهران در پایان نیم فصل اول با شادی رضایی قطع همکاری کرد و مهناز امیر شقاقی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کرد. آوایی ها امروز در اولین تجربه سرمربیگری امیر شقاقی برای این تیم توانستند با نتیجه دو بر یک فرا ایساتیس را شکست دهند تا نخستین برد فصلشان را بدست آورده باشند. هر چند که این برد هم آن ها را از قعر جدول جدا نکرد اما باز هم امید را برای این تیم زنده نگه داشت.

نماینده البرز- سپاهان اصفهان؛ کیش و‌ مات البرزی ها مقابل شاگردان اردلان

در کرج امروز شاگردان نیلوفر اردلان در سپاهان توانستند با نتیجه سه بر صفر نماینده البرز را شکست دهند و به کورس قهرمانی بازگردند. این دیدار که قرار بود دیروز برگزار شود به دلیل وضعیت جوی به امروز منتقل شد تا امروز در هوای سرد کرج برگزار شود. فاطمه عادلی، زینب عباسپور و هاجر دباغی گلزنان سپاهان در این دیدار بودند. 

پیکان- پالایش گاز ایلام؛ سرد و بی روح مثل هوای تهران

تیم های پیکان تهران و پالایش گاز ایلام امروز در تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ایلامی ها رده چهارم را به سپاهان واگذار کنند. پیکان هم با ۸ امتیاز در رده ششم باقی ماند.

نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران:

خاتون بم ۳  کانی کردستان ۰

ملوان انزلی ۲  شهرداری سیرجان ۱

فرا ایساتیس فارس ۱  آوا تهران ۲

نماینده البرز ۰  سپاهان ۳

پیکان تهران ۰  پالایش گاز ایلام ۰

۶۰۰۱