پورعلی گنجی: جزییات کوچک برنده بازی ایران - ژاپن را مشخص می‌کند

پورعلی گنجی: جزییات کوچک برنده بازی ایران - ژاپن را مشخص می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز دیداری سخت و واقعی برای دو تیم خواهد بود. به نظر من جزییات کوچک برنده بازی را مشخص می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مرتضی پورعلی گنجی به خاطر آسیب‌دیدگی جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

او در برنامه شبکه الکاس قبل از دیدار ایران و ژاپن حضور پیدا کرد و گفت: همچنان‌که می‌دانید ایران به همراه ژاپن و کره جنوبی از قدرت‌های آسیا هستند. ما فعلا در همه بازی‌های پیروز شده‌ایم اما همچنان‌که می‌دانید در آسیا حتی پیروز شدن برابر تیم‌های ضعیف و متوسط آسان نیست.‌ تیم‌ها واقعاً پیشرفت کرده‌اند و حتی به سختی برابر تیم‌هایی مثل هنگ کنگ و فلسطین به پیروزی رسیدیم.

این مدافع باتجربه ادامه داد: در دیدار برابر سوریه هم شرایط سختی داشتیم اما اعتماد به پیروزی در این بازی‌ها باعث شد تا در این بازی سخت پیروز شویم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و امیدوارم که امروز هم پیروز شویم.

او درباره این سوال که بیش‌تر تیم‌ها از رقابت و بازی با ژاپن ترس دارند و اکنون ایران باید بازی کند؟ گفت: ژاپن تیم بسیار قوی و خوبی است و ایران هم تیمی قوی است. هر بازی شرایط و سختی‌ها و فشار خاص خود را دارد. بله هر دیداری سخت است و هیچ بازی حتی برابر تیم‌هایی که ضعیف‌تر از ژاپن هستند آسان نیست. به همین خاطر امروز دیداری سخت و واقعی برای دو تیم خواهد بود. به نظر من جزییات کوچک برنده بازی را مشخص می‌کند.

او در پایان گفت: ایران بازیکنان خوبی دارد و آن‌ها فشاری را تحمل نمی‌کنند و باتجربه بالا، مهارت و نیروی بالایی که دارند برای پیروزی به میدان می‌روند. با تمرکز بالا می‌توانیم به پیروزی برسیم و ان‌شاءالله راهی دور بعد می‌شویم.

1999