اسطوره منچستریونایتد در راه عربستان؟

اسطوره منچستریونایتد در راه عربستان؟

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی اسطوره انگلیسی منچستریونایتد ممکن است که راه استیون جرارد را دنبال کند و در آینده ای نزدیک، هدایت یک تیم عربستانی را برعهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در ماه گذشته، وین رونی به خاطر کسب نتایج ضعیف از هدایت بیرمنگام اخراج شد و حالا بدون تیم است. تام بریدی اسطوره فوتبال آمریکایی که مالک باشگاه بیرمنگام است، تصمیم گرفت بعد از 13 هفته همکاری با اسطوره شیاطین سرخ، با او قطع همکاری کند. رونی اصلاً آمار خوبی در بیرمنگام نداشت و در 15 بازی، تنها موفق به کسب 2 برد شد.

 نشریه سان مدعی است که رونی می تواند راه استیون جرارد را دنبال کند و سرمربی یک تیم عربستانی شود. حتی با وجود اخراج شدن، وین رونی روحیه خودش را از دست نداده و آماده یک چالش دیگر است. 

همچنین سان به نقل از رونی می گوید که این مربی 38 ساله، چیزهای زیادی از دوران حضور کوتاهش در بیرمنگام یاد گرفته که می تواند در آینده بسیار به دردش بخورد. همچنین رونی به شدت از کار کردن در عربستان استقبال می کند. 

رونی اخیراً همراه با همسرش در دوبی دیده شده و تعطیلات خود را پشت سر می گذارند. حالا باید دید که آیا تیمی از عربستان خواهان همکاری با اسطوره شیاطین سرخ است یا خیر.

4416