اسطوره منچستریونایتد در راه لیگ عربستان

اسطوره منچستریونایتد در راه لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد پس از کش و قوس های بسیار در نهایت تصمیم گرفت که قرارداد داوید دخیا را تمدید نکند و این دروازه بان اسپانیایی پس از دوازده سال از اولدترافورد جدا شد.

به گزارش فوتبالی، دخیا با وجود همه بحث هایی که در موردش وجود داشت، به یکی از اسطوره های منچستریونایتد تبدیل شد چرا که دوازده سال دروازه بان فیکس یونایتد بود. این بازیکن در ماه های اخیر در مورد تمدید با یونایتد مذاکراتی داشت اما به توافق نرسید. او با خواسته های نهایی یونایتد برای کاهش دستمزدش به توافق رسیده بود اما در نهایت شیاطین سرخ تصمیم گرفتند که قید او را بزنند که به نظر می رسد که آندره اونانا دروازه بان کامرونی اینتر به گزینه اصلی این تیم برای سنگربانی آنها در سالهای آینده تبدیل شده است.

دخیا حالا پس از ترک منچستریونایتد باید در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. او جایگاه خود در تیم ملی اسپانیا را هم از دست داده و به همین خاطر شاید تصمیم نهایی او بیشتر بر مبنای پول باشد تا فوتبال. دخیا با پیشنهادهایی از لیگ عربستان مواجه شده است که النصر عربستان می تواند یکی از گزینه هایش باشد تا دوباره با کریستیانو رونالدو هم تیمی شود. دخیا البته در صورتی که بخواهد در فوتبال اروپا بماند هم قطعا مشتریانی را خواهد داشت.

4125