چالوبا تا تابستان در چلسی ماندنی شد

چالوبا تا تابستان در چلسی ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی- تروه چالوبا حداقل تا تابستان در تیم چلسی باقی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، با پایان یافتن فرصت نقل و انتقالات زمستانی اروپا تروه چالوبا مدافع جدایی طلب چلسی که مشتریان مختلفی مانند بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را به دنبال خود می دید در نهایت در جمع شاگردان پوچتینو ماندنی شد. به گزارش نشریه دیلی میل تروه چالوبا از اینکه تا تابستان در چلسی بماند ناراضی نیست و به این شکل می تواند آمادگی جسمانی خود را افزایش دهد. او در فصل نقل و انتقالات ژانویه از ناتینگهام فارست، وستهام و اتلتیکو مادرید پیشنهادات مختلفی برای انتقال قرضی به این باشگاه ها داشت اما هیچ کدام از این انتقالات محقق نشد.

چالوبا در حالت ایده آل دوست داشت به باشگاهی در فوتبال اروپا بپیوندد که شانس بالای بازی داشته باشد یا برای فصل آینده روی حضور در تیم جدید حساب کند. میلان و چند باشگاه دیگر هم همگی علاقه مند به جذب قرضی چالوبا در ژانویه بودند اما هیچ توافقی صورت نگرفت تا این بازیکن تا تابستان در استمفوردبریج باقی بماند.

تروه چالوبا در دوره مربیگری فرانک لمپارد به ترکیب اصلی آبی های لندن وارد شد و با بازی های خوب خود حتی به ترکیب تیم گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس هم راه پیدا کرد اما در این فصل در ترافیک پرتعداد خط دفاعی چلسی جایی برای خود پیدا نکرده است.

۱۰۰۹