مدافعی که برای پس گرفتن جایگاهش در چلسی می‌جنگد

مدافعی که برای پس گرفتن جایگاهش در چلسی می‌جنگد

پایگاه خبری فوتبالی- تروو چالوبا، مدافع 24 ساله چلسی که پس از جدایی توماس توخل نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب آبی‌ها داشته باشد، می‌خواهد در نیم‌فصل دوم جایگاهش را در ترکیب اصلی چلسی پس بگیرد و تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی مائوریتسیو پوچتینو شود.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از هواداران انتظار داشتند چالوبا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی از چلسی جدا شود. با توجه به جذب بازیکنانی همچون دیساسی، بادیاشیل، فوفانا و کولویل، و حضور بازیکن باتجربه‌ای مثل تیاگو سیلوا، تروو چالوبا به نیمکت‌های استمفورد بریج تبعید شد؛ از همین رو، انتظار می‌رفت که به دنبال تیم جدید برای خود بگردد. اما توافقی صورت نگرفت و چالوبا یک نیم‌فصل دیگر برای چلسی بازی می‌کند.

این مدافع میانی به علت مصدومیت هنوز در فصل جاری برای آبی‌ها به میدان نرفته است، اما گفته می‌شود که پس از بازگشت از مصدومیت هم این بازیکن جایی در برنامه‌های سرمربی آرژانتینی ندارد. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اتلتیکو مادرید و وستهام یونایتد دو تیمی بودند که به چالوبا علاقه داشتند اما به علت دستمزد بالای این بازیکن، از به خدمت گرفتن او صرف نظر کردند.

اتلتیکو مادرید به علت سبک بازی او، علاقه داشت تا کارهای انتقالش به مادرید را نهایی کند، چون او زیر نظر توماس توخل نشان داده بود در ترکیب دفاع سه نفره کارایی زیادی دارد؛ اما اتلتیکو در نهایت با جذب گابریل پائولیستا به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی‌اش در زمستان پایان داد.

حالا که چالوبا از مصدومیت برگشته و از طرفی، نتوانسته به تیم دیگری منتقل شود؛ گفته می‌شود که او آماده است با سایر مدافعان چلسی رقابت کند و بار دیگر تبدیل به مهره اصلی ترکیب شیرهای لندن شود.

1428