دو نامه مهم فدراسیون فوتبال به ای‌ف‌سی؛ تغییر ساعت بازی و پاک شدن اخطار طارمی

دو نامه مهم فدراسیون فوتبال به ای‌ف‌سی؛ تغییر ساعت بازی و پاک شدن اخطار طارمی

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال در نامه که دفاع از تیم ملی به نظر می رسد، دو درخواست از ای‌اف‌سی داشته که به نظر نمی‌رسد به این راحتی ها، مورد قبول واقع شود.

به گزارش فوتبالی، اخراج مهدی طارمی و عدم حضور این بازیکن مقابل ژاپن در کنار فاصله کوتاه بازی ایران و سوریه تا بازی با ژاپن موضوعی است که می‌تواند چالشی جدی برای تیم ملی در دیدار برابر سامورایی‌ها باشد.

در همین راستا فدراسیون فوتبال درخواستی به ای‌اف‌سی ارسال کرده و از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته کارت زرد اول مهدی طارمی را بازنگری کنند و ببخشند که البته بعید است ای‌اف‌سی با این موضوع موافقت کند. فدراسیون فوتبال عقیده دارد که کارت زرد اول طارمی اشتباه بوده است.

همچنین فدراسیون در درخواستی دیگر از عالی‌ترین مرجع فوتبال آسیا خواسته که باتوجه به فاصله زمانی کم بازی ایران در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم، ساعت بازی با ژاپن را تغییر دهد تا تیم ملی فرصت کافی برای ریکاوری جهت انجام این مسابقه را داشته باشد.

البته باتوجه به اعلام زمان بازی‌ها از قبل از شروع جام ملت‌ها به نظر نمی‌رسد این درخواست فدراسیون‌ فوتبال هم مورد اجابت ای‌اف‌سی قرار گیرد ولی با این حال فدراسیون فوتبال به نوعی چیزی که از دستش برمی‌آمده را انجام داده و باید دید نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه چه خواهد بود.

1997