استارت بازیکن سابق استقلال در فوتبال اروپا با پاس گل (ویدیو)

استارت بازیکن سابق استقلال در فوتبال اروپا با پاس گل (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- سعید مهری در اولین بازی خود برای آپوئل قبرس موفق شد یک پاس گل ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، آپوئل قبرس در هفته بیست و دوم لیگ برتر قبرس به مصاف کارمیوتیسا رفت و موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک حریفش را شکست دهد. سعید مهری که بعد از جدایی از استقلال، دوباره شاگرد ریکاردو ساپینتو شده بود، سه روز بعد از عقد قرارداد با تیم جدیدش، در دقیقه ۶۶ وارد بازی شد و در دقیقه ۷۲ اولین پاس گل خود در تیم جدیدش را ثبت کرد. اتفاقی که خیلی زود سوژه برخی کانال‌های هواداری استقلال در فضای مجازی شد و آنها با اشاره به سانتر دقیق مهری برای همبازی‌اش، به شوخی مدعی شدند که این بازیکن در دوران حضورش در استقلال، هیچوقت چنین پاس‌های تمیزی به همبازیانش نمی‌داد!

پاس گل مهری در اولین بازی‌اش برای آپوئل

واکنش مهری به اولین پاس گلش در اولین بازی‌اش برای آپوئل اینچنین بود:" بسیار خوشحالم که یک پاس گل ثبت کردم. می‌خواهم از مربیان و هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم که به من کمک کردند تا اینقدر سریع با تیم سازگار شوم."

مهری که از حضور در فوتبال اروپا حسابی خوشحال است و امید زیادی به کسب عنوان قهرمان با آپوئل دارد، به شکل ویژه از ریکاردو ساپینتو تعریف کرده است:" من با ساپینتو کار کرده‌ام و می‌دانم که او مربی بزرگی است. می‌خواهم از او تشکر کنم زیرا در هر جلسه تمرینی به من کمک می‌کند تا پیشرفت کنم."

2636