اطلاعیه شمس‌آذر: بازیکنان ما فروشی هستند!

اطلاعیه شمس‌آذر: بازیکنان ما فروشی هستند!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه شمس‌آذر به صورت رسمی اعلام کرد به فکر فروش بازیکنان خود است.

به گزارش فوتبالی، طبق اطلاعیه باشگاه شمس‌آذر، سعید دقیقی سرمربی این تیم که با اطلاع این باشگاه در حال مذاکره با یک تیم لیگ برتری بود، پس از عدم حصول توافق دوباره به این تیم بازگشته و نیم فصل دوم هم با شمس‌آذر ادامه خواهد داد.

اما نکته این اطلاعیه شمس‌آذر شاید جایی باشد که این تیم به صورت رسمی اعلام کرده در نظر دارد برخی بازیکنان خود را که از سایر تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد دارند، به فروش برساند. همان موضوعی که سعید دقیقی هنگام اعلام خبر جدایی از شمس‌آذر در صفحه شخصی خود بدان اشاره کرده بود و مدعی شده بود باشگاه قزوینی برای بقای خود در فوتبال ایران به وی اجازه داده در ازای دریافت مبلغی از این تیم جدا شود.

در همین راستا یکی از بازیکنانی که ممکن است شمس‌آذر را در پنجره زمستانی ترک کند، علی‌اصغر اعرابی است. وینگر ۲۷ ساله‌ای که طبق اعلام مدیرعامل سپاهان مورد توجه ژوزه مورایس قرار دارد.

در نتیجه باید منتظر ماند و دید کدام تیم‌ها به بازیکنان شمس‌آذر که درخشش خوبی در نیم فصل اول داشته‌اند، پیشنهاد خواهند داد و به نظر شاهد تغییر چهره این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در نیم فصل دوم خواهیم بود.

شمس‌آذر سیاست نقل و انتقالاتی خود را هم جذب بازیکنان مستعد کم نام و نشان فوتبال ایران معرفی کرده تا همچنان به پروژه بازیکن‌سازی و کسب درآمد از راه فوتبال با فروش بازیکنانش ادامه دهد.

1997