مورد ویژه اولین گل اعرابی برای سپاهان

مورد ویژه اولین گل اعرابی برای سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- علی اصغر اعرابی بالاخره موفق شد با پیراهن سپاهان گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، هفته‌ی پایانی لیگ برتر شب گذشته برگزار شد و در یکی از دیدارها سپاهان در اصفهان پذیرای شمس آذر بود. شاگردان مورایس که در دیدار رفت با یک گل در قزوین شکست خورده بودند، انتقام سختی را از شمس آذر گرفتند.

در لیست گلزنان سپاهان  در بازی دیشب، یک نام آشنا برای شمس آذری‌ها وجود دارد و او کسی نیست جز علی اصغر اعرابی. اعرابی که به واسطه نمایش خوبش در شمس آذر به سپاهان رفت، نتوانست عملکرد خوب خود در سپاهان را ادامه دهد و دقایق کمی برای زردپوشان اصفهانی به میدان رفت.

اعرابی که در نیم‌فصل نخست در شمس آذر موفق به ثبت ۲ گل و ۲ پاس گل شده بود، در نیم‌فصل دوم و تا قبل از بازی دیشب، نه گل زده بود و نه پاس گل داده بود اما در هفته پایانی مقابل تیم سابقش، هم گل زد و هم پاس گل داد تا فصل برای او، بدون گلزنی در تیم جدید به پایان نرسد.

تا قبل از بازی دیشب، آخرین بار علی اصغر اعرابی، با پیراهن شمس آذر و در بازی مقابل ملوان موفق به گلزنی شده بود و حالا او پس از ۵ ماه و ۲۶ روز پایش به گلزنی باز شد. همانطور که مشخص است اعرابی عملکرد خوبی در جمع زردپوشان نداشت و تا اینجا هر دو طرف یعنی اعرابی و باشگاه شمس آذر به نوعی از این جدایی متضرر شده‌اند. باید دید این مهاجم ۲۸ ساله چه عملکردی را در فصل آینده خواهد داشت.

۲۶۳۶