قاتل نساجی در آسیا، گزینه اول نکونام برای پست وینگر

قاتل نساجی در آسیا، گزینه اول نکونام برای پست وینگر

پایگاه خبری فوتبالی – جواد نکونام می‌گوید علاقه زیادی داشته تا اوستون اورونوف جذب استقلال شود.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام در خلال صحبت‌هایش در مصاحبه گزینشی با برخی رسانه ها، پس از تمرین دیروز استقلال، مدعی شده که از مسئولان باشگاه خواسته اوستون اورونوف وینگر ۲۳ ساله ازبکستانی را جذب کنند و همچنین درخواست خرید یک بازیکن اسپانیایی را هم داشته که به او‌ گفته‌اند این خرید گران است و امکان آن وجود ندارد.

سرمربی استقلال در ادامه اظهار داشته که اورونوف را نمی‌شناسد و صرفاً بازی وی را دیده و پسندیده ولی در نهایت تا به الان این خواسته نکونام اجابت نشده است. صحبت‌هایی‌ که گمانه‌زنی‌ها پیرامون جذب این بازیکن جوان ازبک برای استقلال را تایید می‌کند. البته باید به ماجرای سقف قرارداد هم توجه کرد.

اوستون اورونوف در مسابقات لیگ قهرمانان این فصل آسیا بسیار به چشم آمد و با زدن سه گل به نساجی در دو بازی رفت و برگشت چشم فوتبال دوستان ایرانی را گرفت. بازیکنی که سن و سال پایینی هم دارد و با ۲۳ سال سن بازیکن جوان و آینده‌داری برای هر تیمی می‌تواند باشد.

البته اورونوف در مسابقات جام ملت‌های آسیا تا به الان درخشش خاصی نداشته و معمولی عمل کرده و باید دید این بازیکن در مسابقه ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها برابر تایلند چه خواهد کرد.

البته جواد نکونام هنوز لیست خروج به باشگاهش را مشخص نکرده و تا خروجی ها مشخص نشوند، گرفتن ورودی بر اساس سقف قرارداد، کار راحتی نخواهد بود.

1997