دروازه‌بان تیم دسته ششمی که به قهرمان جدید فوتبال انگلیس تبدیل شد

دروازه‌بان تیم دسته ششمی که به قهرمان جدید فوتبال انگلیس تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکوس کوولان در سن 32 سالگی همه نگاه ها را با درخشش به همراه تیمش در مرحله پنجم جام حذفی انگلیس به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان برزیلی عنوان بهترین دروازه بان بازی مقابل ایپسویچ تون را پس از چند توپگیری درخشان کسب کرد. این دروازه بان برزیلی توانست دوازده توپگیری عالی داشته باشد که 9 تا از آنها با شوتهای درون محوطه جریمه بودند. بدین ترتیب تیم مایدستون یونایتد از لیگ دسته شش انگلیس (معروف به کنفرانس شمالی) به رویای خود دست پیدا کرد و به مرحله بعدی صعود کرد و حالا آنها باید به مصاف برنده بازی شفیلد ونزدی و کانتری سیتی از لیگ دسته دو بروند. 

جام حذفی  یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین تورنمنت های فوتبال انگلیس به شمار می رود که تیم های نیمه حرفه ای و سطح پایین نیز انگیزه بالایی دارند تا در این مسابقات بدرخشند و درآمد بیشتری کسب کنند. یکی از آخرین نمونه ها باشگاه بورهام وود در لیگ دسته پنج بود که اورتون را در مرحله پنجم حذف کرد و با پاداش صعودشان توانستند تجهیزات باشگاهشان را بازسازی کنند. حالا مایدستون نیز در تلاش است تا به رویاپردازی خود ادامه بدهد. 

دروازه بان این تیم یعنی لوکاس کوولان در آکادمی واسکوداگاما رشد کرده و تجربه حضور در لیست تیم زیر 20 سال برزیل را نداشته است. این دروازه بان پس از حضور در اتلتیکو پارانائنزه، ریو برانکو و اتلتیکو رافال در اسپانیا و چندین باشگاه کوچک در لیگ انگلیس، در این فصل در مایدستون عملکرد خوبی داشته است.  دروازه بان برزیلی در پایان بازی گفت:" بازی خوبی داشتم. خیلی خوشحالم که به هم تیمی هایم کمک کردم. زنده هستیم و حالا امیدوارم که بتوانیم به پیشرفت در مسابقات ادامه بدهیم."

مایدستون تا کنون توانسته چشام یونایتد از لیگ دسته هفت، بارو از لیگ دسته چهار، استونج از لیگ دسته سه و ایپسویچ از لیگ دسته دو را حذف کند. 

4125