رسمی؛ مدافع بارسلونا با ادامه فصل وداع کرد

رسمی؛ مدافع بارسلونا با ادامه فصل وداع کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آلخاندرو بالده در نهایت توصیه پزشکان در مورد عمل جراحی را پذیرفت و به خاطر مصدومیتش از پای راست تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که بالده می داند که عمل جراحی باعث می شود تا حضورش در یورو 2024 به خطر بیافتد اما در نهایت توصیه پزشکان را پذیرفت چرا که او می داند که دوران فوتبالی طولانی برایش در پیش است و بهتر است که ریسک نکند. به طور مثال آنسو فاتی بعد از آن که در ابتدا حاضر به عمل جراحی نشد، با چندین مصدومیت بعد از ان مواجه شد و دوران فوتبالش با افت مشهودی مواجه شد. 

بالده قرار است که زیر نظر دکتر لاسه لامپاینن، پزشک متخصص فنلاندی تحت عمل جراحی قرار بگیرد. بالده به شهر تورکو در فنلاند سفر خواهد کرد تا زیر نظر این پزشک، عمل جراحی خود را انجام بدهد. از سویی ریکارد پرونا پزشک تیم بزرگسالان بارسلونا نیز قرار است که او را همراهی کند. 

تا بعد از عمل جراحی نمی توان مدت دقیق دوران نقاهت بالده را مشخص کند اما این بازیکن حداقل چهار ماه از میادین دور خواهد بود و ادامه فصل را از دست می دهد و شانس حضورش در یورو 2024 هم خیلی کم است. پیش از این گاوی با ادامه فصل مواجه شده بود و حالا بالده دومین مصدوم جدی در تیم ژاوی به شمار می رود. 

مارکوس آلونسو دیگر دفاع چپ بارسلونا نیز به علت مصدومیت از ناحیه کمر مجبور شد که سراغ عمل جراحی برود و ژاوی احتمالا باید از کانسلو در پست دفاع چپ در ادامه فصل، استفاده کند. هکتور فورت از آکادمی دیگر گزینه موجود است.

4125