مارپیچ نیمکت پرسپولیس؛ این یا آن؟

مارپیچ نیمکت پرسپولیس؛ این یا آن؟

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از چند سال آرامش روی نیمکت پرسپولیس آن‌ها باز هم درگیر بازی اسم‌ها و انتخاب نفر اول فنی تیم شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی راهی اردوی امارات خواهد شد که وضعیت نیمکت این تیم هنوز مشخص نشده است.

بعد از کش‌وقو‌س‌های فراوان به نظر می‌رسد که گزینه نهایی از میان دو نفر انتخاب خواهد شد.

گزینه اول کسی نیست جز اوسمار که مورد تایید بعضی از بازیکنان تیم از جمله علیرضا بیرانوند است. دروازه‌بان پرسپولیس در اردوی تیم‌ملی حمایتش را از دستیار یحیی گل‌محمدی اعلام کرده است و گویا هیات‌مدیره هم با این گزینه موافق هستند. 

حسین خبیری گویا تنها مخالفی بوده که به ماندن اوسمار راضی نبوده و بعد از اینکه دیشب یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شد اوسمار تبدیل به نفر اول نیمکت پرسپولیس شده، خبیری از سمتش در هیات مدیره، استعفا داد.

البته برخی هواداران هم مخالف بزرگ این گزینه هستند. آن‌ها می‌گویند اوسمار در زمان یحیی هم حضور داشت و اگر می‌توانست در آن مقطع شرایط فنی پرسپولیس را تغییر می‌داد. آنها و بخشی دیگر از بازیکنان از خوزه گونزالز - گزینه اسپانیایی نامبرده شده در رسانه‌ها - حمایت می‌کنند و خواهان حضور او هستند. البته بازیکنان هم خواهان ثبات هستند و بیرانوند هم دیشب در برنامه فوتبال برتر از اوسمار حمایت کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید در شرایطی که قرار بود امروز تکلیف سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شود، تکلیف جانشین یحیی گل‌محمدی روی نیمکت قرمزها چه خواهد شد؟

4326