ادعای ایرنا/ اوسمار سرمربی پرسپولیس شد، خبیری استعفا داد!

ادعای ایرنا/ اوسمار سرمربی پرسپولیس شد، خبیری استعفا داد!

پایگاه خبری فوتبالی- خبرگزاری ایرنا با انتشار خبری مدعی شده مدیران باشگاه پرسپولیس با اوسمار ویرا به عنوان سرمربی بعدی تیم به توافق رسیده‌اند.

به گزارش فوتبالی، البته هنوز خبری از اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس در این زمینه نیست، اما در روزهای اخیر شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از دستیار گل‌محمدی حمایت کرده‌اند و ترجیح می‌دهند اوسمار ویرا سرمربی بعد سرخپوشان باشد، شایعاتی که با استوری امروز علیرضا بیرانوند به میزان قابل توجهی قوت گرفت.

هم اکنون طبق ادعای خبرگزاری ایرنا، توافق نهایی بین مدیران پرسپولیس و اوسمار ویرا حاصل شده و به زودی او به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

ضمنا این خبرگزاری از استعفای حسین خبیری، عضو هیات مدیره پرسپولیس خبر داده و در گفت و گویی که با او انجام داده، از قول خبیری نوشته: «تا اینجای کار خیلی سعی کردم مشکلات حل شود، تا یک جایی توانستم اما احساس می‌کنم وقتی مفید نیستم بهتر است که نباشم. به همین خاطر استعفایم را تقدیم می‌کنم.»

گفتنی است، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مصاحبه دیگری که ساعاتی قبل با خبرگزاری برنا انجام داده بود، تاکید کرده بود مخالف سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس است و اگر این اتفاق رخ دهد، از هیات مدیره پرسپولیس کناره‌گیری خواهد کرد.

باید طی روزها و ساعات آینده منتظر اخبار رسمی در این زمینه از سوی باشگاه پرسپولیس باشیم.

7474