بازیکنان جدید سپاهان در راه قطر؟

بازیکنان جدید سپاهان در راه قطر؟

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده می‌شود که ورودی‌های جدید سپاهان با این تیم به اردوی قطر می‌روند.

به گزارش فوتبالی، همانطور که بارها به این موضوع اشاره شده سپاهان به زعم بسیاری از کارشناسان، در این فصل لیگ برتر بهترین نقل و انتقالات را در میان سایر تیم ها داشته و مهره های خوبی را جذب کرده است‌. از پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش گرفته تا عیسی آل‌کثیر که رفتنش از پرسپولیس به سپاهان برای هواداران پرسپولیس اصلا خوشایند نبود، هرچند عیسی ادامه فصل را به پرسپولیس بازگشت اما این بازیکن هم جز نقل و انتقالات پر سر و صدای سپاهان بود و این بازیکنان در کنار دیگر ستاره‌های سپاهان توانستند نیم فصل نسبتا خوبی را برای نماینده اصفهان رقم بزنند.

اما اکنون با قرار گرفتن احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر در لیست خروجی سپاهان،  شنیده می‌شود یک بازیکن دیگر هم در لیست خروجی‌های سپاهان قرار گرفته است که فعلا مشخص نیست این بازیکن کدامیک از مهره های اصفهانی‌هاست. البته که منوچهر نیک‌فر، مدیرعامل سپاهان روز گذشته در گفت‌و‌گویی که با یکی از رسانه‌ها داشت اعلام کرده بود که بین سیاوش یزدانی و هادی محمدی نیز یک نفر از جمع سپاهان جدا خواهد شد.

با خروج این بازیکنان، فضا برای ورود بازیکنان جدید در تیم سپاهان فراهم شده و اینطور به نظر می‌رسد که سپاهان چندین بازیکن جدید را به لیستش اضافه می‌کند که البته هنوز از این بازیکنان رونمایی نشده است. صحبت‌های خبرنگار فوتبالی با یکی از مسئولین سپاهان نشان می‌دهد که بازیکنان ورودی تیم در اردوی قطر به جمع سپاهانی‌ها اضافه می‌شوند و در اردوی آماده سازی سپاهان شرکت می‌کنند.

6768