بنزما سکوتش را در مورد شایعات شکست

بنزما سکوتش را در مورد شایعات شکست

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی به شایعات در مورد جدایی از الاتحاد و مذاکره با تیم هایی نظیر منچستریونایتد، چلسی و المپیک لیون واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که مهاجم 36 ساله تصمیم به ترک الاتحاد گرفته چرا که رابطه خوبی با مارسلو گایاردو مربی آرژانتینی این تیم ندارد. در حقیقت تاخیر بنزما در بازگشت به تمرینات به بهانه گیر افتادن در جزایر موریس باعث شد تا مربی آرژانتینی تصمیم بگیرد که مهاجم فرانسوی را از اردوی تیمش در امارات کنار بگذارد و همین مسئله به شایعات در مورد جدایی بنزما از تیم عربستانی دامن زد. حالا بنزما در اولین واکنش به این اخبار به نشریه اکیپ گفته است:" کاملا کذب است! رسانه های فرانسوی دیگر نمی دانند که چه خبری را ابداع کنند! هر چقدر بزرگ تر باشد، برایشان بهتر است!"

اگر بنزما قصد ترک الاتحاد را داشته باشد قطعا در این سن و سال هم مشتریان زیادی خواهد داشت چرا که یک سال و نیم پیش بود که جایزه توپ طلا را برد و در آخرین سالهایش در رئال مادرید عملکرد درخشانی داشت. 

بنزما این روزها اختصاصی در ریاض تمرین می کند و باید دید که آیا در اولین بازی الاتحاد پس از تعطیلات زمستانی در مقابل الفیصلی در یک چهارم نهایی جام حذفی حضور پیدا می کند یا نه.

4125