آخرین باری که منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد باخت

آخرین باری که منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد باخت

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی و رئال مادرید فرداشب (چهارشنبه 29 فروردین ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم راهی مرحله نیمه نهایی می شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید بدون تردید کار سختی در ورزشگاه خانگی منچستر سیتی دارد. رئال مادرید هرگز نتوانسته است در ورزشگاه خانگی منچستر سیتی یعنی ورزشگاه اتحاد به پیروزی برسد و بازی فردا شب هم در ورزشگاه اتحاد برگزار می شود.

آخرین باری که منچستر سیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه اتحاد شکست خورد، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 بر می گردد. در هفته اول دور گروهی بود که لیون و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیون موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

نکته جالب این بازی این بود که فرلاند مندی مدافع چپ فرانسوی رئال مادرید در آن زمان بازیکن تیم المپیک لیون بود و در ترکیب تیمش در پیروزی مقابل منچستر سیتی حضور داشت.

1471