استوری خبرساز بیرانوند/ حمایت ویژه از اوسمار

استوری خبرساز بیرانوند/ حمایت ویژه از اوسمار

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از جذب سرمربی جدید طی روزهای آینده خبر داده بود استوری مشترک بعضی از بازیکنان پرسپولیس، شایعاتی را خلاف ادعای درویش به گوش می‌رساند.

به گزارش فوتبالی، بحث انتخاب جانشین یحیی گل‌محمدی از آنچه درویش و مدیران پرسپولیس فکر می‌کردند پیچیده‌تر شده است. به نظر می‌رسد حالا با شرایطی که به وجود آمده، این پیچیدگی بیشتر و بیشتر خواهد شد. 

گفته می‌شود بعضی از بازیکنان این تیم معتقد هستند باید تا پایان فصل هدایت این تیم را به اوسمار دستیار برزیلی گل‌محمدی بسپارند. علیرضا بیرانوند، نعمتی، حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، گیورگی گولسیانی و شهاب زاهدی موافق سرمربیگری اوسمار ویرا در تیم پرسپولیس هستند.

از طرفی دیگر گفته می‌شود امید عالیشاه، سروش رفیعی، وحید امیری، دانبال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی و مهدی ترابی هم‌ به‌ نوعی مخالفت خود را با سرمربیگری دائم اوسمار ویرا در پرسپولیس را به گوش مدیران باشگاه رسانده‌اند.

استوری امروز شماره یک قرمزها هم شایعات را بیشتر کرده است. بیرانوند با این که در قطر به سر می‌برد اما احتمالا حواسش به نیمکت قرمزها هم هست. او که پیش از این با اظهارنظراتی در مورد ماندن و یا نگه‌داشتن یحیی حاشیه‌ساز شده بود، بار دیگر با استوری حمایتی از اوسمار توجهات را به خودش جلب کرده است. 

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا تکلیف نیمکت پرسپولیس چه خواهد شد.

4326