استوری کاپیتان پرسپولیس در واکنش به شایعات اخیر (عکس)

استوری کاپیتان پرسپولیس در واکنش به شایعات اخیر (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای اخیر شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس حامی سرمربیگری اوسمار ویرا هستند.

به گزارش فوتبالی، استوری امروز علیرضا بیرانوند به این شایعات دامن زد. دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار تصویری از اوسمار در صفحه اینستاگرام خود، باعث ایجاد این شائبه در میان هواداران پرسپولیس شد که جمعی از بازیکنان این تیم به دنبال این هستند که سکان هدایت باشگاه به دستیار گل‌محمدی سپرده شود و به نوعی سعی دارند در فرایند انتخاب سرمربی دخالت کنند و لذا این ماجرا بازخوردی منفی میان هواداران در پی داشت.

هم اکنون امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس به این شایعات واکنش نشان داده و با انتشار پیامی تاکید کرده او و هم‌تیمی‌هایش به هیچ عنوان در حوزه انتخاب سرمربی دخالت نخواهند داشت و تابع تصمیمات باشگاه خواهند بود.

عالیشاه در پیام خود نوشته: «به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم ما بازیکنان تیم به هیچ عنوان در انتخاب سرمربی تیم دخالت نخواهیم کرد. ما به عنوان بازیکن، تحت قرارداد باشگاه بزرگ پرسپولیس هستیم و هر فردی به عنوان سرمربی انتخاب شود، با تمام وجود برای سربلندی تیم تلاش خواهیم کرد.»

تا الان بیش از دو هفته از جدایی رسمی گل‌محمدی از پرسپولیس می‌گذرد و مدیران باشگاه هنوز نتوانسته‌اند با جایگزینی برای او به توافق برسند. البته گفته می‌شود به زودی طی روزهای آینده از سرمربی جدید قرمزها رونمایی خواهد شد.

7474