سرمربی فلسطین: آرزو دارم از مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌ها عبور کنیم

سرمربی فلسطین: آرزو دارم از مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌ها عبور کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین گفت: بازیکنان تیم ملی با میل پیروزی و روحیه مبارزه به میدان رفتند و نتیجه به دست آمده مردم فلسطین را خوشحال کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال فلسطین شب گذشته با پیروزی 3 بر صفر برابر هنگ‌کنگ در دور پایانی دیدارهای گروه C جام ملت‌های آسیا 2023 به عنوان یکی از چهار تیم برتر رده‌های سوم جداول شش گانه مسابقات راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. از این گروه ایران و امارات به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند.

مکرم دبوب، سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین در این باره گفت: بازیکنان تیم ملی فلسطین در شرایط سختی که همه از آن آگاه هستیم، در جام ملت‌های آسیا نمایش قهرمانانه‌ای داشتند و این صعود تاریخی را به همه تبریک می‌گویم. بازیکنان تیم ملی با میل پیروزی و روحیه مبارزه به میدان رفتند و نتیجه به دست آمده مردم فلسطین را خوشحال کرد.

وی افزود: پس از شکست در بازی نخست برابر ایران در بازی‌های با امارات و هنگ‌کنگ شاهد پیشرفت فنی تیم بودیم و از این بابت خوشحالم. آرزوی من این است از مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا هم عبور کنیم و این هدف ما است. باید در بازی بعدی تمرکز کاملی داشته باشیم و همین روحیه مبارزه را حفظ کنیم.

دبوب اظهار داشت: بازی برابر تیم‌های قدرتمند ایران و عربستان برای فلسطین چه در تورنمنت‌های رسمی یا دوستانه بسیار مفید است. چنین بازی‌هایی به بازیکنان فلسطین برای کسب تجربه کمک شایانی می‌کند.

1999