واکنش مدافع فلسطین به صعود تاریخی به مرحله حذفی جام ملت‌ها

واکنش مدافع فلسطین به صعود تاریخی به مرحله حذفی جام ملت‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم ملی فلسطین خوشحالی خود را با هواداران این تیم در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه تقسیم کردند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال فلسطین شب گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023، اولین پیروزی خود در تاریخ این رقابت‌ها را با برتری 3 بر صفر مقابل هنگ‌کنگ به دست آورد و برای نخستین بار، به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

بعد از پایان این مسابقه، بازیکنان تیم ملی فلسطین خوشحالی خود را با هواداران این تیم در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه تقسیم کردند. طبق تصویری که محمد الجزار خبرنگار قطری روزنامه «الوطن» منتشر کرده، محمد صالح مدافع تیم ملی فلسطین روی دست خود عدد 110 را نشان داد که این خبرنگار نوشت به نشانه گذشت 110 روز از کشتار مردم فلسطین توسط نیروهای صهیونیستی است.

همچنین تامر صیام مهاجم فلسطین در گفت‌وگو با شبکه خبری «الکأس»، در مورد این پیروزی اظهار داشت: به‌جز دیدار با ایران، بازی‌های باکیفیتی در این جام ارائه کردیم. با این صعود توانستیم خوشحالی و امید را در مردم فلسطین زنده کنیم. خدا را بابت این نتیجه شکر می‌کنم و از خداوند می‌خواهم که شهدای ما را بیامرزد.

مهاجم تیم ملی فلسطین با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این جنگ با خوشی و پیروزی فلسطین به پایان برسد. برخی بازیکنان که خانواده‌های آنها در غزه حضور داشتند، نمی‌توانستند با اعضای خانواده خود در ارتباط باشند. مردم غزه شرایط بسیار سختی دارند.

1999