چلسی همچنان به دنبال یافتن مهره گمشده خط حمله

چلسی همچنان به دنبال یافتن مهره گمشده خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی همچنان به جذب یک مهاجم در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا می اندیشد.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر دیلی میل علی رغم بهتر شدن روند گلزنی آبی های لندن در بازی های گذشته مائوریسیو پوچتینو همچنان خواستار خرید یک مهاجم جدید است. این اتفاق تنها در صورتی رخ خواهد داد که باشگاه بازیکن مناسبی را پیدا کند و سپس اقدام در این زمینه انجام خواهد شد. البته مهاجمی با مشخصات سطح بالایی که چلسی به دنبال آن است به نظر می رسد فقط در فصل نقل و انتقالات تابستان در دسترس باشد به همین دلیل ممکن است باشگاه برای خرید یک گزینه ایده آل تا تابستان ۲۰۲۴ صبر کند.

ویکتور اوسیمن بهترین گلزن فصل گذشته سری آ از ناپولی همچنان یکی از اهداف اصلی تابستان آتی برای حضور در استمفوردبریج است. البته در این بین بنجامین سسکو مهاجم اهل اسلوونی لایپزیگ آلمان هم یکی دیگر از بازیکنانی است که باید به آن به عنوان یک هدف بالقوه برای آبی های لندن توجه داشت. این بازیکن بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی در تابستان ۲۰۲۴ خواهد داشت و با توجه به شرایط سنی خود می تواند یک گزینه اقتصادی و مناسب برای خط حمله چلسی باشد.

چلسی در این فصل با توجه به مصدومیت کریستوفر انکونکو و ضعف گلزنی نیکولاس جکسون در خط حمله دچار چالش های فراوانی بوده و باید سر و سامانی به خط حمله خود برای فصل آینده بدهد.

۱۰۰۹