حسین‌زاده: خودم را به تراکتور پیشنهاد دادم!

حسین‌زاده: خودم را به تراکتور پیشنهاد دادم!

پایگاه خبری فوتبالی - امیرحسین حسین‌زاده می‌گوید خودش مایل به همکاری با تراکتور بوده و او، خودش را به این تیم پیشنهاد داده است!

به گزارش فوتبالی، امیرحسین حسین‌زاده یکی از خریدهای اول فصل تراکتور و یکی از سورپرایزهای نقل و انتقالاتی محمدرضا زنوزی برای تی‌تی‌ها بود. بازیکنی که مد نظر استقلال هم قرار داشت ولی در نهایت با پرداخت مبلغ بالای رضایت‌نامه توسط تراکتور به شارلوای بلژیک، این بازیکن به جمع شاگردان پاکو خمز اضافه شد.

حسین‌زاده که همراه با تیمش در اردوی آنتالیا برای آماده‌سازی برای نیم فصل دوم حضور دارد، گفت‌وگویی با رسانه رسمی باشگاه تراکتور داشته که در قسمتی از آن ادعای قابل توجهی را مطرح کرده است. وینگر اسبق استقلال در ابتدای این گفت‌ و گو در پاسخ به سوالی به نحوه حضورش در تراکتور پاسخ عجیبی داده است.

صحبتهای او را بخوانید:" تراکتور انتخاب خودم بوده است. من هیچ پیشنهادی از تراکتور دریافت نکرده بودم و داشتم با تیم‌های دیگر مذاکره می‌کردم. من خودم اعلام کردم که اگر تراکتور مایل است با آن‌ها همکاری کنم، به باشگاه بلژیکی اعلام کند. بعد با مدیران باشگاه صحبت کردم و به صورت دلی دوست داشتم به این تیم بیایم. بعد از صحبت‌هایی که انجام شد، آقای زنوزی در سریع‌ترین زمان ممکن این انتقال را انجام دادند و من به تیم بزرگ تراکتور پیوستم."

1997