نظر ستاره جوان رئال مادرید، درباره مقایسه شدنش با بزرگان برزیلی

نظر ستاره جوان رئال مادرید، درباره مقایسه شدنش با بزرگان برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی – اندریک، استعداد جوان باشگاه رئال مادرید، با اصرار بر این موضوع که می‌خواهد خودش باشد، خود را از مقایسه با پله و رونالدو، دو اسطوره برزیلی، دور کرد.

به گزارش فوتبالی، اندریک پس از قرارداد 60 میلیون یورویی که در دسامبر 2022 بین رئال مادرید و پالمیراس به ثبت رسید، همچنان برای تیم برزیلی توپ می‌زند زیرا این ستاره جوان، بر اساس قوانین فیفا، هنوز به سن لازم برای پیوستن رسمی به رئال مادرید نرسیده است. او پس از ماه جولای، زمانی که 18 ساله می‌شود، قادر خواهد بود تا به شاگردان کارلو آنچلوتی اضافه شود.

در این میان، پیشرفت اندریک، باعث شده تا بازار مقایسه او با ستاره‌های برزیلی اسبق دنیای فوتبال که در جوانی به ستاره های این ورزش تبدیل شده بودند، بسیار داغ شود. اندریک درباره قیاس شدنش با پله و رونالدو برزیلی گفت:" اتفاقاتی هستند که رخ می‌دهند و افرادی این بحث را مطرح می‌کنند که او پله جدید است، او رونالدو جدید است. من می‌خواهم که اندریک باشم و برای من، حرف‌هایی که زده می‌شود، اهمیت ندارد. من حالا یک مسئولیت بزرگ دارم. من با این فشار کنار خواهم آمد زیرا می‌دانم که می‌توانم به خانواده ام کمک کنم و همچنین، می‌خواهم مشوق دیگر افراد جوان باشم."

2102