معمای بازی نکردن آزمون جلوی هنگ‌کنگ (ویدیو)

معمای بازی نکردن آزمون جلوی هنگ‌کنگ (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی – غیبت سردار آزمون جلوی هنگ کنگ، یکی از سوژه‌های اصلی بحث خداداد عزیزی در ویژه برنامه جام ملتهای آسیا بود

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در شرایطی از سد هنگ کنگ گذشت که یکی از ابهام‌های بازی از دید مشاور سابق امیر قلعه‌نویی، بازی نکردن سردار بود.

در شرایطی که گفته می‌شد سردار به خاطر مصدومیت، دومین دیدار تیم ملی در جام ملتها را از دست داده، خداداد عزیزی این سوال را مطرح کرد که اگر سردار مصدوم بود، چرا روی نیمکت نشسته بود و هیچ توجیهی ندارد که نام یک بازیکن مصدوم، در لیست نفراتی قرار بگیرد که امکان بازی دارند.

صحبتهای خداداد درباره سردار

خداداد روی این مساله هم مانور کرد که وقتی کره و ژاپن به عنوان دو تیم بزرگ شرق آسیا، در تمام بازیها با نفرات اصلی‌شان بازی می‌کردند، اینکه سردار آزمون به عنوان یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی، جایی در زمین نداشته باشد، اتفاق عجیبی است چرا که بازیکن در شرایط بازی بدن خود را آماده می‌کند و نه در تمرینات.

صحبتهای الهویی درباره دلیل بازی نکردن آزمون

نکته جالب اینکه به موازات صحبتهای خداداد در شبکه ورزش، سعید الهویی در گفت و گوی تصویری با ویژه برنامه جام ملتهای شبکه سه، دلیل بازی نکردن سردار را مصدومیت جزئی از ناحیه همسترینگ اعلام کرد و مدعی شد کادرفنی تیم ملی نمی‌خواسته روی این بازیکن ریسک کند .

این وسط یک شایعه عجیب هم منتشر شده که بر اساس آن جدایی ژوزه مورینیو به عنوان بزرگترین حامی آزمون از رم روی روحیه سردار، تاثیر منفی گذاشته است.

حالا باید منتظر ماند و دید، سردار جلوی امارات بازی خواهد کرد یا نه.

1997