عصبانیت باشگاه الاتحاد عربستان از کریم بنزما

عصبانیت باشگاه الاتحاد عربستان از کریم بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رفتار کریم بنزما عصبانیت باشگاه الاتحاد عربستان را برانگیخته است و باید دید که اوضاع برای ستاره باتجربه فرانسوی به چه شکل پیش می رود و او در نهایت مجبور به ترک تیم عربستانی می شود یا این که با این شرایط در فوتبال عربستان به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، کریم بنزما هفده روز است که از تمرینات الاتحاد عربستان و اردوی این تیم به طور کامل دور بوده است. او به تعطیلات زمستانی رفته است. این قضیه خشم سران باشگاه الاتحاد عربستان را برانگیخته است. آن ها اعتقاد دارند که کریم بنزما نباید چنین مدتی را در تعطیلات می بود و باید زود تر به تمرینات الاتحاد عربستان اضافه می شد.

کریم بنزما پس از شکست الاتحاد مقابل النصر عربستان به شدت تحت فشار و انتقاد قرار گرفت. این انتقاد ها موجب شد تا بنزما صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را ببندد. بنزما از آن زمان به بعد دل خوشی از عربستان و فوتبال این کشور ندارد و به دنبال راهی است که به اروپا برگردد.

کریم بنزما در حال حاضر سالانه رقمی حدود 200 میلیون یورو از الاتحاد عربستان دستمزد می گیرد و یکی از پردرآمد ترین بازیکنان در دنیای فوتبال است.

1471