برد خارق العاده میلان مقابل اودینزه

برد خارق العاده میلان مقابل اودینزه

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۱ رقابت های سری آ ایتالیا با برتری خارج از خانه میلان مقابل اودینزه پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم میلان در هفته ۲۱ سری آ در ورزشگاه خانگی اودینزه به مصاف تیم این تیم رفت و توانست یک برد عجیب ۳-۲ را کسب کند. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۳۱ روی پاس تئو هرناندز و ضربه روبن لوفتوس چیک هافبک انگلیسی میلان این تیم به گل اول خود رسید. در دقیقه ۴۲ لازار ساماردزیچ مهاجم تیم میزبان گل تساوی را به ثمر رساند و نتیجه پایانی نیمه اول با همین حساب ۱-۱ به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم میلان برای برد در بازی خارج از خانه تلاش کرد و شاگردان استفانو پیولی باز هم بازی را در اختیار گرفتند اما برخلاف جریان بازی این تیم اودینزه بود که به گل رسید و در دقیقه ۶۲ بازی روی ضربه فلورین تاووین گل دوم تیم  میزبان به ثمر رسید تا میلان از حریف خود عقب افتاده باشد. اما این پایان کار نبود زیرا در دقیقه ۸۳ نیمه دوم و توسط لوکا یوویچ میلان به گل تساوی رسید و نوح اوکافور ده دقیقه بعد و در دقیقه ۹۳ دروازه تیم میزبان  را برای بار سوم گشود تا بازی ۳-۲ به سود روسونری تمام شود و شاگردان پیولی یک برد عجیب را کسب کنند.در نیمه اول این دیدار به دلیل شعارهای نژادپرستانه هواداران اودینزه در مورد مایک مانیان دقایقی بازی متوقف شد.

با این برد میلان با کسب ۴۵ امتیاز پایین تر از یوونتوس و اینتر در رده سوم جدول سری آ باقی ماند و اودینزه هم با ۱۸ امتیاز در رده ۱۶ جدول رده بندی جای گرفت.

۱۰۰۹