سه تیمی که از نظر رونالدو شانس قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارند

سه تیمی که از نظر رونالدو شانس قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارند

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ قهرمانان اروپا را می توان معتبر ترین تورنمنت باشگاهی در دنیای فوتبال دانست به طوری که در شب هایی که بازی های لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود، تمامی نگاه ها به این بازی ها خیره می شود.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته مراسم گلوب ساکر سال 2023 میلادی برگزار شد و کریستیانو رونالدو هم در این مراسم حضور داشت و جوایز ویژه خود را دریافت کرد. ستاره پرتغالی در بخشی از صحبت های خود در این مراسم درباره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. رونالدو خودش پنج بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

کریس رونالدو درباره این که کدام تیم امسال می تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود گفت:" منچسترسیتی این شانس را دارد که دوباره بتواند قهرمان این رقابت ها شود."

ستاره پرتغالی در ادامه درباره تیم هایی که فکر می کند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شوند، افزود:" منچستر سیتی، رئال مادرید و بایرن مونیخ سه مدعی اصلی هستند."

کریستیانو رونالدو یک بار با منچستریونایتد و چهار بار با رئال مادرید قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد. او پس از ترک رئال مادرید در تابستان سال 2018 میلادی دیگر رنگ قهرمانی در این رقابت ها را ندید. او پس از رئال، راهی یوونتوس و منچستریونایتد شد و پس از این تیم ها به النصر عربستان رفت.

1471