بازیکنی که رئال مادرید در حضور فیکس او شکست نخورده است

بازیکنی که رئال مادرید در حضور فیکس او شکست نخورده است

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اورلین شوامنی تبدیل به یک بازیکن کلیدی در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی شده است به طوری که نبود و غیبت او باعث شکست مادریدی ها در این فصل از رقابت ها شده است.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در این فصل از رقابت ها یعنی فصل 2023/24، دو شکست را تجربه کرده است و هر دوی این شکست ها هم مقابل اتلتیکو مادرید بوده اند. نکته جالبی که پیرامون این شکست ها وجود دارد این است که کارلو آنچلوتی در هر دوی این بازی ها، از اورلین شوامنی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم خود استفاده نکرده است. در واقع شوامنی در این بازی ها از ابتدا درون ترکیب رئال مادرید حضور نداشته است. او هر وقت که از ابتدا در این فصل درون ترکیب رئال مادرید قرار گرفته است، تیم کارلو آنچلوتی شکست نخورده است.

اورلین شوامنی در حال حاضر هافبک دفاعی تخصصی رئال مادرید است. در حقیقت با رفتن کاسمیرو و فروخته شدنش به منچستریونایتد، این شوامنی بود که نقش هافبک دفاعی اصلی رئال مادرید را بر عهده گرفت و اکنون هم مشخص است که رئال مادرید در ترکیب خود وابستگی ویژه ای به او پیدا کرده است. شوامنی بازیکنی است که توانایی شوتزنی از راه دور را هم دارد.

1471