جلسه فوری برای شناسایی مشکلات تیم ملی حین بازی! (عکس)

جلسه فوری برای شناسایی مشکلات تیم ملی حین بازی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - نمایش دور از انتظار تیم ملی در برابر هنگ‌کنگ، همکاران امیر قلعه‌نویی را در حین بازی هم به فکر واداشته بود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در یک بازی دور از انتظار با یک گل از سد هنگ‌کنگ گذشت ولی سوای نتیجه کسب شده، خیلی‌ها نگران نوع و کیفیت بازی شاگردان قلعه‌نویی هستند و انتقادات زیادی را در فضای مجازی روانه ملی‌پوشان می‌کنند.

موضوعی که خود قلعه‌نویی هم متوجهش شده و در کنفرانس خبری بعد از بازی، دقایقی درباره نمایش پرانتقاد تیمش جلوی هنگ‌کنگ، توضیح داد و گفت که باید بازی مقابل هنگ‌کنگ را بازبینی کند تا جلوی اشتباهات را بگیرد.

همین موضوع و برتری شکننده یوزها در بازی برابر هنگ‌کنگ، کادر فنی تیم ملی را هم حتی حین بازی با این تیم شرق آسیایی نگران کرده بود و دستیاران قلعه‌نویی جلسه‌ای فوری روی نیمکت تشکیل داده بودند.

در تصویری از بازی چهار دستیار امیر قلعه‌نویی یعنی رحمان رضایی، حمید مطهری، آنتونیو مانیکونه و سعید الهویی را روی نیمکت می‌بینیم که از طریق نمایشگری که جلوی نیمکت قرار دارد، در حال آنالیز بازی هستند تا جریان مسابقه را عوض کنند؛ اتفاقی که در نهایت نیفتاد تا ایران به سختی حریف دوم خود در جام را شکست دهد و شکست را با تساوی عوض نکند.

1997