حمایت قلعه‌نویی از دستیارانش؛ هیچ کسی از تیم ملی جدا نخواهد شد

حمایت قلعه‌نویی از دستیارانش؛ هیچ کسی از تیم ملی جدا نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- امیر قلعه‌نویی اعلام کرد که هیچ کدام از دستیاران وی از تیم ملی جدا نخواهند شد. 

 به گزارش فوتبالی، بعد ازحذف تیم ملی در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا، بسیاری از کارشناسان مدعی شدند که نفراتی که امیر قلعه‌نویی به عنوان دستیاران خودش انتخاب کرده است آن کارایی لازم را ندارند و نتوانستند که آن‌طور که باید و شاید، هم به او و هم به تیم ملی کمک شایانی را کنند و به همین خاطر خواهان این شدند که امیر قلعه‌نویی در کادرش تغییراتی ایجاد کند. 

صحبت‌های سعید الهویی – به عنوان اولین عضو کادر فنی تیم ملی که به انتقادها از نمایش شاگردان امیر در قطر پاسخ می‌داد – هم، درصد کسانی که خواهان تقویت کادر فنی تیم ملی شدند را با بیشتر کرد اما با این حال امیر قلعه‌نویی، امروز در مصاحبه با خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که قصد ندارد دست به چینش دستیاران خودش بزند و هیچ یک از اعضای کادرفنی او از تیم ملی جدا نخواهند شد!

 سرمربی تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این موضوع هم پرداخت که میزان دریافتی دستیاران او هنوز به 50 درصد هم نرسیده و آنها به خاطر علاقه‌ای که به ایران دارند، مخلصانه، کار می‌کنند.  

  سعید الهویی، رحمان رضایی، آندرانیک تیموریان و حمید مطهری دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی را در تیم ملی شکل می‌دهند و با توجه به حمایت ویژه امیر از آنها، بدون شک در مسابقات بعدی تیم ملی، مسئولیت آنها، سنگین‌تر از قبل خواهد شد.

9098