واکنش کلوپ به مصدومیت نگران کننده محمد صلاح در جام ملت‌های آفریقا

واکنش کلوپ به مصدومیت نگران کننده محمد صلاح در جام ملت‌های آفریقا

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعتراف کرد که خبر مصدومیت صلاح در رقابت های جام ملت های آفریقا برای او شوکه کننده بوده.

به گزارش فوتبالی، مهاجم مصری به خاطر جام ملت های آفریقا فعلاً نمی تواند برای لیورپول بازی کند، اما این ستاره سی و یک ساله در دیدار مقابل غنا، فقط 45 دقیقه بازی کرد و بعد به خاطر مصدومیت از زمین بازی خارج شد. این خبر بسیار بدی برای کلوپ و هواداران لیورپول بود. 

به نقل از سایت گل، با اینکه روی ویتوریا، سرمربی مصر اعلام کرد که مشکل صلاح خیلی جدی نیست، اما او باید چند تست بدهد تا مشکلش کامل مشخص شود. کلوپ در واکنش به این خبر گفت: "ما چیزی راجع به صلاح نمی دانیم. من دیشب با او صحبت کردم و راجع به مصدومیتش از او سوال پرسیدم. این مصدومیت ها نیازمند بررسی های بیشتری است و حالا تیم پزشکی مصر این کار را انجام می دهد. در چند روز آینده بیشتر خواهیم فهمید. در لحظه ای که این اتفاق افتاد، همه ما شوکه شدیم، من ندیدم که ضربه محکمی به او بخورد و سپس نقش بر زمین شود. ما چند نوع مصدومیت همسترینگ داریم. همه می دانیم که صلاح اصلاً به تعطیلات و استراحت کردن اهمیتی نمی دهد، اما ممکن است این مصدومیت او را خانه نشین کند. باید MRI و دیگر تست های پزشکی معلوم شود."

4416