اولین صحبت هندرسون پس از ترک عربستان و پیوستن به آژاکس

اولین صحبت هندرسون پس از ترک عربستان و پیوستن به آژاکس

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون بازیکن 33 ساله انگلیسی پس از حدود شش ماه حضور در فوتبال عربستان، در نهایت تصمیم گرفت که عربستان را ترک کند و به این ترتیب راهی تیم آژاکس آمستردام شد و به زودی کار خود را در فوتبال هلند شروع خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، آژاکس در این فصل درخشش فصل های قبل را نداشته است و فعلا در لیگ هلند در رده پنجم جدول جای گرفته است و در تلاش است تا جایگاه خود را ارتقا بدهد. آن ها در ژانویه به سراغ جذب جوردن هندرسون رفتند تا به این ترتیب خط هافبک خود را تقویت کنند.

جوردن هندرسون پس از پیوستن به آژاکس آمستردام و امضای قرارداد با این تیم، در اولین صحبت های خود گفت:" امسال برای آژاکس سال سختی بوده است. شش ماه گذشته هم برای من همینطور بوده و بسیار سخت بوده است. بنابراین امیدوارم که بتوانیم به همدیگر کمک کنیم تا پیشرفت کنیم و در نهایت موفق باشیم."

جوردن هندرسون اسطوره باشگاه لیورپول بود که در تابستان قبلی این تیم را ترک کرد و راهی الاتفاق عربستان شد تا زیر نظر استیون جرارد کار کند اما اوضاع برای او در عربستان اصلا خوب پیش نرفت و جوردن هندرسون از زندگی در عربستان رضایت نداشت و در نهایت این تیم را ترک کرد.

1470