گزارش ویژه/ مقصر مصدومیت یامگا هنوز از استقلال کنار گذاشته نشده است!

گزارش ویژه/ مقصر مصدومیت یامگا هنوز از استقلال کنار گذاشته نشده است!

پایگاه خبری فوتبالی- دو سه خبرگزاری از کنار گذاشته شدن امید حامدی‌فر توسط جواد نکونام خبر داده‌اند اما  برخی خبرها هم حاکی از آن است که حامدی‌فر فعلا در لیست مازاد نکونام نیست.

به گزارش فوتبالی، سه روز پیش بود که خبر مصدومیت کوین یامگا در جریان تمرین استقلال همه هواداران تیم را شوکه کرد.

پس از بررسی‌ها مشخص شد که دلیل مصدومیت یامگا، برخورد استوک امید حامدی‌فر با چشم چپ مهاجم فرانسوی بوده که باعث خونریزی شدید این بازیکن از ناحیه چشم و صورت شده است. البته مشخص نیست که چرا این اتفاق در تمرین افتاده است، چرا که معمولا چنین مصدومیت هایی در حین بازی رخ می دهد نه در حین تمرین. حتی در تمرین های پرفشار هم چنین مصدومیت هایی اتفاق نمی افتد یا اگر هم اتفاق بیفتد، از ناحیه سر و صورت و چشم نیست.

پزشک تیم استقلال در گفت و گویی که با رسانه باشگاه امروز انجام داد، به تشریح وضعیت یامگا پرداخت و گفت مصدومیت این بازیکن به قدری شدید و نادر بوده که او در طول 22 سال فعالیت ورزشی‌اش چنین چیزی ندیده است!

چیزی که بیشتر باعث نگرانی هواداران شد، این بود که پزشک استقلال گفت هنوز بینایی چشم چپ یامگا به طور کامل برنگشته و به زمان بیشتری نیاز است تا شوکی که به اعصاب چشم این بازیکن وارد شده کاملا برطرف شود و البته خوشبختانه نابینایی یامگا را تایید نکرد که می تواند خبر خوبی باشد.

هم اکنون، دو سه خبرگزاری در ساعات اخیر مدعی شده‌اند که حامدی‌فر به دلیل بی‌احتیاطی در تمرین استقلال مورد غضب نکونام قرار گرفته و احتمال کنار گذاشته شدن او از تیم وجود دارد اما این خبر درست به نظر نمی رسد.

خبرگزاری تسنیم با اطمینان نوشته که حامدی‌فر در لیست مازاد نکونام قرار گرفته، در حالی که خبرگزاری ایسنا مدعی شده نکونام فقط حامدی‌فر را از حضور در تمرین منع کرده است و شاید در روزهای آینده او را در لیست مازاد هم قرار دهد.

این وسط یکی دو سایت هم مدعی شده اند که خبر قرار گرفتن حامدی‌فر در لیست مازاد استقلال صحت ندارد و قرار به کنار گذاشتن این بازیکن از استقلال نیست. 

عجیب‌تر اینکه خبرگزاری فارس نوشته، حامدی‌فر حاضر نشده دستور نکونام مبنی بر انجام تمرین انفرادی را قبول کند و محل تمرین را ترک کرده تا نامش وارد لیست مازاد استقلال شود. حالا باید دید در نهایت چه اتفاقی درباره حامدی فر خواهد افتاد. شنیده شده او پس از مصدومیت یامگا، حال و روز خوشی ندارد و روحیه‌اش پایین آمده است. 

7474