دلگرمی سمیعی به هواداران استقلال؛ در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر نکونام هستیم

دلگرمی سمیعی به هواداران استقلال؛ در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر نکونام هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان حاضر در لیست جواد نکونام است.

به گزارش فوتبالی، استقلال که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر توانست با کسب ۳۲ امتیاز به قهرمانی برسد حالا باید برای اینکه بتواند عملکرد خوب خودش را در ۱۵ بازی نیم فصل دوم ادامه دهد نیازمند تقویت در بعضی خطوط زمین است. با این حال جواد نکونام در ابتدا لیست عجیب و غریبی از بازیکنان لژیونر و اسم و رسم‌دار فوتبال ایران که در تیم‌های مختلف اروپایی بازی می‌کند را به باشگاه اعلام کرد که طبق صحبت‌های فرشید سمیعی بازیکنان لژیونر تمایلی به حضور در استقلال نداشتند.

با این حال نکونام لیست دوم خود را به مدیریت باشگاه تحویل داد که در آن نام نفراتی چون محمد دانشگر، رضا شکاری، امید نورافکن، روبرتو تورس و فرشاد احمدزاده دیده می‌شد البته که در این میان نام نفراتی چون فرشید باقری و محمدجواد محمدی هم برای دوباره استقلالی شدن به گوش می‌رسید که فرشید سمیعی با بدون اینکه نام هیچ کدام از آن‌ها را بر زبان بیاورد مدعی شد که "مدیران باشگاه با ۳ الی ۴ بازیکن  حاضر در لیست آقای نکونام مذاکره کرده و در آینده نتیجه این مذاکرات مشخص خواهد شد."

سمیعی به طور قطعی اعلام کرد که استقلال علاوه بر سیلوا خریدهای دیگری را هم در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی خواهند داشت. 

۹۰۹۸