یک گزینه جدید برای صیادمنش؛ انتقال قرضی به لیگ هلند

یک گزینه جدید برای صیادمنش؛ انتقال قرضی به لیگ هلند

پایگاه خبری فوتبالی – آخرین خبر درباره صیادمنش احتمال معاوضه او با یک بازیکن در لیگ برتر هلند است.

به گزارش فوتبالی، اللهیار صیادمنش فصل خوبی را در هال سیتی پشت سر نمی‌گذارد و در چند روز اخیر همه خبرها درباره او مربوط به جدایی‌اش از این تیم انگلیسی است.

اللهیار در فصل 2023-2024 فقط در 5 بازی برای   هال سیتی به زمین رفته است که مجموع دقایق بازی او در این مسابقات 53 دقیقه است. این در حالی است که او در 3 فصل اخیر 38 بار برای هال سیتی بازی کرده و 3 گل برای این تیم زده است.

اولین بار سرمربی هال سیتی بود که خبر جدایی این بازیکن را تایید کرد و گفت: «اللهیار به جدایی قرضی از هال سیتی نزدیک است و ما با قرض دادن این بازیکن به باشگاهی دیگر موافقت کرده‌ایم.» آن زمان کسی حدس نمی‌زد که باشگاه مقصد ممکن است استقلال باشد.

اما سایت   fotospor ترکیه مدعی شد که مدیران استقلال به دنبال جذب این بازیکن هستند و از آنجایی که او فرصت حضور در ترکیب هال سیتی را به دست نمی‌آورد راضی به این انتقال است. این احتمال اما خیلی زود منتفی شد. چون قوانین سازمان لیگ هم به استقلال اجازه جذب او را نمی‌داد.

خود اللهیار در این باره گفته بود: «من هم این خبر را در موبایلم دیدم ولی واقعاً فقط همان‌جا بود که این خبر را شنیدم. رسانه‌های ترکیه را خیلی جدی نگیرید.آنها از این قبیل تیترها می‌زنند بعد در متن خبر می‌نویسند فعلا در حد شایعه است

اما به تازگی خبری متفاوتی درباره اللهیار منتشر شده است. برخی منابع خبری اطلاع داده‌اند که باشگاه هلندی فورتوناسیتارد خواهان معاوضه یکی از بازیکنانش با صیادمنش شده است.

بازیکنی که باشگاه هلندی حاضر است او را با اللهیار معاوضه کند «تیجانی نوسلین» است. این مهاجم هلندی 24 سال سن دارد و از سال 2021 برای تیمش 68 بازی انجام داده و 9 گل زده است.

هنوز مشخص نیست نظر اللهیار درباره این انتقال چیست. اما به نظر می‌رسد تجربه بدی برای او نباشد. علیرضا جهانبخش سال‌ها در لیگ برتر هلند بازی کرده است و این تجربه می‌تواند برای صیادمنش هم تکرار شود.

«لیام روزنیور» سرمربی هال سیتی درباره مهاجم جوان ایرانی گفته بود: «فکر می‌کنم او به زمان کافی برای بازی کردن همیشگی نیاز دارد تا اعتمادبه‌نفس خود را مجدداً پیدا کند.» شاید بازی در تیم یازدهم لیگ هلند این اعتماد به نفس را به اللهیار برگرداند.

1359