به بهانه برد پرگل ملوان در فوتبال زنان؛ تمام بازی های پرگل لیگ برتر فوتبال زنان در این فصل

به بهانه برد پرگل ملوان در فوتبال زنان؛ تمام بازی های پرگل لیگ برتر فوتبال زنان در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی- هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی به اتمام رسید که دیدار ملوان انزلی و فرا ایساتیس فارس در شیراز با نتیجه پرگل ۵ بر ۳ به سود ملوانی ها پایان یافت. 

به گزارش فوتبالی، شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران در حالی به نیم فصل خود نزدیک می شود که باز هم شاهد دیدار های پرگل و بعضا یک طرفه در سطح اول فوتبال زنان هستیم. در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان، ملوان انزلی و فرا ایساتیس فارس در شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه پرگل ۵ بر ۳ به سود ملوانی ها پایان یافت تا پرگل ترین بازی فصل از حیث اینکه هر دو تیم گل زده اند باشد. 

اگرچه این تنها دیداری نبود که هشت گل داشت. در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان، خاتون بم با نتیجه ۸ بر صفر آوا تهران را شکست داد تا یک طرفه ترین پیروزی فصل تا اینجای کار را بدست آورده باشد. یکی دیگر از دیدار های پرگل این فصل هم در سیرجان رقم خورده است. جایی که شهرداری سیرجان با نتیجه ۶ بر یک پالایش گاز ایلام را شکست داد تا یکی دیگر از برد های قاطع فصل بدست آید. 

البته لیگ امسال تا اینجا برد ۵ بر صفر هم کم نداشته است؛ یکی از برد های پر تکرار این فصل، برتری تیم ها با نتیجه قاطع ۵ بر صفر بوده است. سپاهانی ها در هفته های اول و سوم مقابل نماینده البرز و فرا ایساتیس شیراز برد ۵ گله بدست آورده اند. خاتون بم هم در هفته های پنجم و هفتم مقابل نماینده البرز و ملوان این نتیجه را کسب کرده است. 

شهرداری سیرجان هم از این نتیجه ۵ بر صفر عقب نمانده است و در هفته سوم مقابل آوا با این نتیجه پیروز شده است. ملوانی ها به جز برد در این هفته یک بار هم با نتیجه ۴ بر یک کانی را شکست داده اند که آن هم از بازی های پرگل فصل به حساب می آید.  تا پایان لیگ برتر فوتبال زنان هنوز ۱۰ هفته دیگر باقی مانده است و احتمال تکرار این نتایج و حتی گل های بیشتر در ادامه فصل وجود دارد.  

نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال زنان جمعه ۲۹ دی به پایان می رسد و دور برگشت این رقابت ها از ۱۳ بهمن آغاز می شود. 

۶۰۰۱