واکنش جالب یحیی به اشتباه مرگبار مهدی شیری؛ من بخشیدم، انشالله همه ببخشند!

واکنش جالب یحیی به اشتباه مرگبار مهدی شیری؛ من بخشیدم، انشالله همه ببخشند!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید مهدی شیری را به خاطر اشتباه وحشتناک در فینال آسیا بخشیده است.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی است که اتفاقات فینال آسیا بین پرسپولیس و اولسان را فراموش کرده باشد. در روزی که میلیون‌ها هوادار پرسپولیس چشم به تلویزیون دوخته بودند و برای قهرمانی تیمشان دعا می‌کردند، پرسپولیس 2 بار روی اشتباه فاجعه‌بار بازیکنان به حریف پنالتی داد تا آه و حسرت بر دل میلیون‌ها هوادار جاری شود.

این بازی افت و خیز زیادی داشت و از صحنه‌های بارز آن گل مهدی عبدی بود که برای لحظاتی کوتاه امید قهرمانی را در دل هواداران پدید آورد، اما اگر یک صحنه باشد که هرگز از ذهن پرسپولیسی‌ها بیرون نمی‌رود، دقیقه 54 بازی است که پس از برخورد توپ به دست مهدی شیری در محوطه جریمه، داور به سود حریف اعلام پنالتی کرد تا اولسان 2-1 برنده بازی شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مهدی شیری پس از آن دیدار مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت که در نهایت هم به جدایی او از پرسپولیس منجر شد، اما یحیی گل‌محمدی در گفت و گویی که به تازگی انجام داده، عنوان کرده از خطای مهدی شیری گذشته است و امیدوار است دیگران هم بتوانند او را ببخشند.

یحیی در این باره اینطور می‌گوید: «این بازیکن گناه که نکرده است، این یک اشتباه بود و به عدم تمرکز برمی‌گردد. زمانی هست که یک نفر مرتکب گناه می‌شود و شما از خود می‌پرسید آیا قابل بخشش هست یا نه. ولی این جور چیزها اشتباهات فوتبالی است و شاید به خاطر فشار زیادی باشد که در لحظات حساس روی بازیکن وجود دارد.»

بدین ترتیب ترتیب سرمربی سابق قرمزها رسما اعلام کرد که از مهدی شیری چیزی به دل ندارد اما اینکه آیا سایر پرسپولیسی‌ها هم توانسته‌اند شیری را ببخشند یا خیر، سوالی است که باید از هواداران پرسید!

7474