آغاز دوباره چالش مهدی شیری در لیگ قهرمانان آسیا

آغاز دوباره چالش مهدی شیری در لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست پرسپولیس که از آخرین بازی این تیم در لیگ قهرمانان خاطره خوشی در ذهن ندارد، آماده چالشی دوباره در این رقابت و شاید جبران آن اتفاق باشد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، آخرین بازی مهدی شیری در ترکیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در فینال و برابر اولسان با خاطره خوشی همراه نشد و این بازیکن با هند پنالتی خود یک خاطره تلخ از آخرین بازی به خاطر دارد.

او بعد از پشت سر گذاشتن هجمه تند هواداران و مدتی دوری از ترکیب این تیم، در ادامه توانست شرایط برای بازگشت به ترکیب را در سمت راست دفاعی فراهم سازد و طی دیدارهای اخیر نیز نمایشی بی نقص از خود چه در فاز دفاعی و چه تهاجمی به جا گذاشته تا بار دیگر اعتماد کادرفنی را به خود جلب کند. اوج نمایش مهدی شیری در این فصل برابر گل گهر سیرجان بود و او یکی از ستاره‌های تیمش در این بازی محسوب می‌شد.

اکنون پرسپولیس خود را آماده حضوری دوباره در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند و مهدی شیری اینبار با انگیزه جبران اتفاقات گذشته پا به این رقابت خواهد گذاشت و باید دید قادر خواهد بود در ترکیب سرخپوشان در تلاش برای تکرار حضور دوباره در فینال مسابقات عملکرد قابل قبولی به جا بگذارد یا خیر.

7474