سرگیجه آبادانی‌ها برای پیرمرد آلمانی؛ شفر می‌آید یا نمی‌آید؟

سرگیجه آبادانی‌ها برای پیرمرد آلمانی؛ شفر می‌آید یا نمی‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- علی‌رغم اعلام رسمی باشگاه صنعت نفت حضور وینفرید شفر در ایران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، صبح دیروز بود که باشگاه صنعت نفت به طور رسمی جانشین عبدالله ویسی را مشخص کرد و وینفرید شفر، سرمربی اسبق استقلال را به عنوان سرمربی جدید خود مشخص کرد. با این حال از همان دقایقی که این خبر از سوی باشگاه آبادانی منتشر شد گمانه‌زنی‌های زیادی درباره حضور یا عدم حضور شفر در صنعت نفت مطرح شد.

در همین رابطه محمد حسین حمیسی، رییس کمیته حراست فدراسیون فوتبال یک استوری در واتساپ گذاشت و مصاحبه وینفرد شفر در مقطعی که ایران را ترک کرده بود و علیه نظام سیاسی ایران صحبت کرده بود منتشر شد تا مشخص شود صنعت نفت آبادان در انتخاب سرمربی آلمانی خود از مراجع ذی‌ربط تاییدیه نگرفته است.

با این حال مدیرعامل باشگاه صنعت نفت با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده که« قبل از هرچیز صحت و سقم مصاحبه چند سال قبل آقای شفر باید سنجیده شود که آیا اصلا ایشان چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده یا نه. هر موقع سندی در این خصوص به دست آوردیم، می‌توانیم درباره حضور او در نفت صحبت کنیم».

همچنین او درباره صحبت‌های مطرح شده از زبان رییس حراست فدراسیون فوتبال این‌گونه واکنش نشان داده است که «آیا آقای حمیسی مطمئن هستند که آقای شفر این صحبت‌ها را انجام داده است؟ شاید ایشان تکذیب کنند و بگویند آن مصاحبه کذب است. آیا سندی هست؟ اگر هم مطمئن هستند نباید اینطور با آبروی یک نفر بازی کنند. خیلی راحت نامه‌ای رسمی می زنند و می‌گویند کاری که شما می‌‌خواهید انجام بدهید، شدنی نیست»

حال باید دید این موضوع و صحبت‌های مطرح شده از جانب رییس حراست فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه صنعت نفت به کجا خواهد کشیده شد و در نهایت شفر می‌تواند به ایران بازگردد و بعد از استقلال هدایت یک تیم ایرانی دیگر را برعهده بگیرد یا که اتفاق دیگری رخ می‌دهد. البته شفر مصاحبه تصویری هم انجام داده و صحبتهای سیاسی تندی مطرح کرده که کار او را برای پیوستن به نفت آبادان سخت می کند.

۹۰۹۸