کامنت جعلی دردسرساز؛ هواداران استقلال از کوپال شاکی شدند

کامنت جعلی دردسرساز؛ هواداران استقلال از کوپال شاکی شدند

پایگاه خبری فوتبالی – کامنت داور لیگ برتری برای سرمربی مستعفی پرسپولیس، یکی از اتفاقات جنجالی امروز فوتبال ایران بود.

به گزارش فوتبالی، خبر استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس خیلی شوکه کننده بود. در یکی دو روز اول چون خیلی‌ها فکر می‌کردند یحیی برمی‌گردد و به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد.

اما از یکی دو روز پیش دیگر همه به این نتیجه رسیدند که خبری از بازگشت یحیی نیست. سپس واکنش‌های اینستاگرامی به خداحافظی یحیی شروع شد. بازیکنان پرسپولیس، پیشکسوتان این تیم، مدیران سابق فوتبال و برخی چهره‌های سینمایی از یحیی تشکر و با او خداحافظی کردند.

اما واکنش یک فرد خاص حواشی زیادی به دنبال داشته است. این فرد خاص کسی نیست جز کوپال ناظمی داور فوتبال ایران. کوپال زیر پست باشگاه پرسپولیس درباره خداحافظی یحیی کامنت گذاشته و نوشته است: «بهترین مربی ایران آقا یحیی، عزیز مردمی

این واکنش کوپال واکنش کانال‌های هواداری استقلال را به دنبال داشته است. آنها معتقدند چون او در لیگ برتر، قضاوت می‌کند و گاهی بازی‌های پرسپولیس و استقلال را سوت می‌زند نباید چنین کامنتی در تعریف از یحیی منتشر می‌نوشت.

ماجرا وقتی برای استقلالی‌ها ناراحت کننده‌تر می‌شود که آنها به یاد می‌آورند تنها شکست تیم‌شان در این فصل با قضاوت کوپال ناظمی رقم خورده است. استقلال در هفته سوم لیگ برتر در اصفهان با یک گل به سپاهان باخت.

در آن مسابقه کوپال داور بود و در وقت‌های تلف شده نیمه اول یک پنالتی جنجالی برای سپاهان گرفت. سید حسین حسینی ضربه رضا اسدی را دفع کرد اما این بازیکن در برگشت توانست توپ را وارد دروازه استقلال کند. در نهایت هم بازی با همان یک گل به سود سپاهان تمام شد.

استقلالی‌ها به شدت پنالتی اعتراض داشتند و معتقد بودند قبل از این توپ به دست ایمان سلیمی بخورد یک سپاهانی روی یکی از مدافعان استقلال خطا کرده بود و داور قبل از اعلام هند پنالتی، خطای بازیکن سپاهان را می‌گرفت.

ماجرای کامنت کوپال به قدری سر و صدا کرد که این داور مجبور شد واکنش نشان بدهد. ناظمی ضمن اعلاک این که در اینستاگرام صفحه ندارد در این باره گفته است: « خیلی از دوستان از من پرسیدند پیج متعلق به شما است که فالو کنیم؟ گفتم: نه. من کلا هیچ‌وقت هیچ پیجی در اینستاگرام نداشته‌ام و ان‌شاءالله نخواهم داشت. بسیار واضح است فرد مذکور ناشیانه عمل کرده؛ مشخص است یک داور در سطح لیگ برتر چنین کاری انجام نمی‌دهد. به نظرم تشخیص صحت و سقم آن برای اهالی فوتبال چندان سخت نبود.»

ناظمی درباره نشانه‌های جعلی بودن این صفحه هم گفته است: «بنده مجرد هستم، در حالی که در پیج نوشته شده کوپال ناظمی ازدواج کرده است! دوستان پست‌ها را نگاه کردند و دیدند همه را برعکس نوشته؛ مثلا بازی در سیرجان بوده و آن فرد نوشته مکان برگزاری بازی اهواز بوده است! عمل ناشیانه‌ای بوده و همه دوستان، آشنایان و عزیزانی که سال‌های سال است در داوری هستند، می‌دانند از بدو ورود اپلیکیشن اینستاگرام به ایران، بنده حتی یک روز هم در آن پروفایلی نداشته‌ام. سابقه یک روز فعالیت هم در اینستاگرام ندارم و همه دوستانم این موضوع را می‌دانند.» 

1359