واکنش کوپال ناظمی به صحنه جنجالی: پنالتی نبود!

واکنش کوپال ناظمی به صحنه جنجالی: پنالتی نبود!

پایگاه خبری فوتبالی- درباره قضاوت جنجالی هفته سوم لیگ برتر، روایت جالبی از کوپال ناظمی مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های داوری در چهار هفته گذشته، مربوط به بازی سپاهان و استقلال است. آبی‌ها عقیده دارند لحظاتی قبل از خطای هند ایمان سلیمی درون محوطه جریمه خودی، بازیکن سپاهان ارسلان مطهری را هل داده و کوپال ناظمی باید به سود استقلال خطا می‌گرفت نه اینکه علیه این تیم پنالتی بگیرد.

علی خسروی در گفت و گویی که دیروز داشته، گفته که از دید گروه آنالیز کمیته داوران، استقلالی‌ها سر آن صحنه، حق داشتند:" درخصوص دیدار استقلال و سپاهان تمام اعضای 4 نفره گروه آنالیز اعتقاد داشتند که قبل از هند پنالتی، روی بازیکن استقلال توسط بازیکن سپاهان خطا صورت گرفته و داور مسابقه باید قبل از برخورد توپ با دست مدافع استقلال بازی را متوقف کرده و آن برخورد را به سود آبی‌پوشان اعلام می‌کرد."

نکته عجیب اما به واکنش کوپال ناظمی به این ماجرا برمی‌گردد. ادامه صحبتهای خسروی را بخوانید:" از آنجایی که در چنین صحنه‌هایی معمولا داوران توپ را تعقیب می‌کنند من احساس کردم که کوپال به این دلیل و تماشای تعقیب توپ، صحنه برخورد را ندیده است. این در حالی است که بعد از این دیدار طی صحبتی که با ناظمی داشتم وی تاکید کرد که اتفاقا این صحنه را هم دیده ولی از نظر او خطایی صورت نگرفته و وی چنین تشخیصی نداشته است."

حالا باید دید برای چنین صحنه‌ای که اشتباه داور در نتیجه مصاف دو تیم مدعی تاثیر مستقیم داشته و بعید نیست در سرنوشت قهرمانی لیگ هم تعیین کننده باشد، کمیته داوران چه تصمیمی می‌گیرد.

6442