تمجید آنچلوتی از هافبک رئال مادرید

تمجید آنچلوتی از هافبک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به تعریف و تمجید از فدریکو والورده، هافبک اروگوئه ای پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در شهر ریاض به مصاف هم خواهند رفت. در کنفرانس خبری پیش از بازی، از آنچلوتی راجع به فده والورده سوال پرسیده شد و این سرمربی ایتالیایی در جواب گفت: "پیدا کردن یک هافبک با چنین پروفایلی کار بسیار سختی است. ما خوش شانس هستیم که او را در ترکیب داریم. به نظرم او حتی می تواند پیشرفت کند. او واقعا انسان فروتنی است و می داند که بسیار قوی است."

"من همیشه بازیکن متواضع و فروتن را به بازیکن گستاخ ترجیح می دهم، اما بعضی وقت ها گستاخی می تواند شما را قوی تر کند. والورده به نظر من یک بازیکن کامل است. او می تواند در پست های زیادی در زمین بازی کند. به عنوان وینگر، هافبک وسط، مهاجم و ... او در تمامی این پست ها می درخشد. حتی در یک بازی می توانم او را در چند پست مختلفت به کار بگیرم. والورده یک بازیکن تراز اول است."

رئال مادرید امیدوار است تا با پیروزی در بازی امشب، به فینال مسابقات راه پیدا کند. دیگر بازی این مرحله، روز 5 شنبه بین دو تیم بارسلونا و اوساسونا برگزار خواهد شد.

4416