صحبت‌های سیمئونه پیش از تقابل حساس با رئال مادرید

صحبت‌های سیمئونه پیش از تقابل حساس با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، بی صبرانه منتظر شروع بازی با رئال مادرید است. 

به گزارش فوتبالی، رقابت های نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا، امشب در شهر ریاض بین دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه اختصاصی النصر عربستان برگزار می شود. روخی بلانکوس تنها تیمی است که در این فصل توانسته کارلو آنچلوتی و شاگردانش را شکست دهد. 

دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "لالیگا متفاوت، اما طولانی تر است. رقابت های سوپر کاپ کوتاه هستند و ما بازی به بازی جلو خواهیم رفت، دقیقاً مثل همیشه. می دانیم که با یک حریف قدرتمند بازی داریم و این هیجان انگیز است. توقعات زیادی از شاگردانم در این بازی دارم."

همچنین دیگو سیمئونه راجع به بازی دو تیم در لالیگا گفت: "در آن بازی رئال مادرید یک سری مشکلات داشت، اما حالا در زمان متفاوتی هستیم. شاید ترکیب متفاوتی به میدان بفرستم، اما می دانم که همه بازیکنانم با صد در صد توان بازی خواهند کرد."

سال گذشته بارسلونا موفق شد با شکست دادن رئال مادرید در فینال مسابقات، موفق به کسب قهرمانی شد. کاتالان ها روز 5 شنبه به مصاف اوساسونا خواهند رفت. احتمال وقوع یک ال کلاسیکو دیگر در فینال زیاد است و باید ببینیم که سیمئونه برای جلوگیری از این اتفاق، چه کار خواهد کرد.

4416